Patrick Welgraven op kop na 1e jeugdwedstrijd

Zaterdag, 18 juli 2015

9 jeugdleden stonden op 11 juli klaar om te beginnen aan de eerste jeugdwedstrijd van het seizoen. Om 14:00u werd het startsein gegeven voor deze spannende wedstrijd. Onder luide aanmoedigingen van ouders, opa's, oma's en senior leden werden al snel daarna de eerste vissen gevangen.

Na tweeëneenhalf uur vissen wist Patrick Welgraven de meeste vissen uit het water te halen. Met nog één wedstrijd te gaan staat hij nu bovenaan met 249cm vis (11 vissen). Daarna volgen Mika Rutjes met 85cm vis (5 vissen) en Jowel Mastbroek met 79cm vis (5 vissen).

De gehele uitslag kunnen jullie vinden op de uitslagen pagina

Op 12 september zal de 2e jeugdwedstrijd gevist worden en pas dan is de definitieve uitslag bekend. Mocht je de eerste wedstrijd niet mee hebben kunnen doen...niet getreurd. Er is nog voldoende kans om aan de top te komen.

Mocht je jezelf nog niet hebben ingeschreven voor de 2e wedstrijd doe dit dan nog snel!
per email: hhoogsteder@kpnmail.nl onder vermelding van naam, leeftijd en telnummer of emailadres;
per telefoon 0488-421555 (vraag even naar Hein Hoogsteder).