Wie wordt de Jeugdkampioen 2016?

Zondag, 22 mei 2016

Altijd al gedroomd om net als Max Verstappen als kampioen te worden toegejuicht? Dat kan gebeuren als je meedoet aan de Jeugdwedstrijden van onze vereniging. Op woensdag 15 juni en woensdag 29 juni 2016 organiseert Hengelsportvereniging De Steenkarper namelijk weer een (competitie) viswedstrijd voor haar jeugdleden t/m 14 jaar.

Deze wedstrijden zullen gevist worden in het verenigingswater aan de Steenovenaan te Heteren, afhankelijk van de situatie ter plaatse. Indien wordt uitgeweken ontvang je hierover tijdig bericht.

Je dient om 18:00u aanwezig te zijn. De wedstrijd zelf duurt 2 uur en is van 18.30 tot 20.30 uur. Zorg dat je op tijd bent i.v.m. loting van de visplaatsen. In het eerste (voorbereidings) half uur zijn er voldoende vrijwilligers aanwezig om te helpen bij het klaarmaken van hengels en/of voer.

Deelname is GRATIS. Voer en maden krijg je van de vereniging. Vissen doen we uitsluitend met een vaste hengel max. 9 meter (dus geen werphengel!!). Er wordt gevist op lengte. Alle vis telt met uitzondering van snoek, snoekbaars en paling. Bij gelijke stand is het aantal gevangen vissen bepalend.

Neem wel een stoel(tje) of zitkist mee, en denk bij regen aan warme kleding cq regenkleding. Ook een voerbakje of id. zou handig zijn.

Na afloop van de wedstrijd op 29 juni vindt de prijsuitreiking plaats. De deelnemers die eindigen op nr. 1 t/m 3 (na twee wedstrijden) ontvangen een beker. Alle deelnemers / deelneemsters ontvangen in ieder geval een leuke herinnering.

Als je mee wilt doen meld je dan voor 4 juni aan:
-per email: hhoogsteder@kpnmail.nl (Hein)
** Vermeld bij aanmelding je naam, leeftijd en telefoonnummer

Tot ziens in Heteren.