Patrick Welgraven wint 1e jeugdwedstrijd

Zaterdag, 18 juni 2016

5 jeugdleden stonden op 15 juni aan de waterkant om deel te nemen aan de 1e van twee wedstrijden voor het jeugdkampioenschap. 10 leden hadden zich ingeschreven voor de wedstrijd maar door ziekte en de voorspelde regen- en onweersbuien hadden kon de organisatie slechts 5 leden aan de steenovenplas verwelkomen. Uiteraard met vaders, moeders opa's en oma's die de jonge vissers luidkeels aanmoedigden.

De vissen hadden de weersvoorspelling vast ook gehoord en bleven zich verschuilen. Patrick en Erik Welgraven waren de enige deelnemers die na 2 uur vissen een visje wisten te vangen. De strijd tussen de broers werd uiteindelijk in het voordeel van Patrick beslist. De vis die hij ving was 2 centimeter langer dan die van zijn broer Erik.

Bij de volgende wedstrijd op woensdag 29 juni is er dus nog voldoende kans om de beide broers te verslaan.

De plek waar gevist gaat worden is nog even afhankelijk van het aantal deelnemers. We vragen de leden die zich wel hadden opgegeven voor de 1e wedstrijd maar uiteindelijk niet aanwezig konden zijn om nog even aan Hein Hoogsteder  (hhoogsteder@kpnmail.nl) te laten weten of zij 29 juni wel mee doen.

We laten zo snel mogelijk weten waar de 2e wedstrijd gevist gaat worden !