Jaarlijkse visdag HSV DE STEENKARPER

Donderdag, 15 september 2016

Op zaterdag 22 oktober organiseert HSV de Steenkarper voor alle leden de jaarlijkse VISDAG bij de visvijvers van AquaVita te Driel. AquaVita biedt de mogelijkheid om te karperen of te forellen in aparte vijvers. We verzamelen tussen 08.00 en 08.30 uur ter plaatse, aan de Langstraat 14 te Driel. De eigen bijdrage is € 3,= per persoon, zowel voor het karperen als het forellen.

Het doel van deze visdag is om gezellig met elkaar een dagje te vissen. Er zal dus geen wedstrijd element worden toegevoegd. Bij aankomt kunt u genieten van een gratis kopje koffie. Tussen de middag krijgt u van de club 1 of 2 broodjes en wat te drinken naar keuze. Alles dus lekker verzorgd.
Toch dient u zich ook aan een aantal regeltjes te houden. Ons verzoek is dan ook dat u deze regeltjes van tevoren even doorneemt om verrassingen te voorkomen. Hieronder de regelgeving:
· Het reglement van AquaVita is te vinden op de site van AquaVita http://www.aquavita.nl/ ;
· In de karpervijver is het alleen toegestaan met de vaste stok te vissen;
· Jeugdleden die karpervissen moeten in staat zijn zelfstandig te kunnen vissen;
· Forellen mag alleen met natuurlijk aas (dus geen potjes met deeg e.d.);
· De gevangen forellen worden centraal bewaard en op het eind van de dag verdeeld over de liefhebbers van de forelvissers.

Opgave voor deze dag kan bij Hans Valkenburg hvkb@kpnmail.nl of 06-53521563.

LET OP: Het aantal visplekken is beperkt. Deelname op volgorde van aanmelding, VOL=VOL.