Komt u ook naar onze 1e SPORT CAFÉ avond?

Maandag, 17 oktober 2016

Hierbij bent u uitgenodigd voor onze 1e SPORT CAFÉ avond. Op vrijdagavond 18 november a.s. organiseert HSV de Steenkarper de 1e Sport Café avond uit zijn geschiedenis. Sport Café is de naam die wij vanaf heden gaan gebruiken voor een gezellige ontmoetingsavond voor de leden. Uiteraard zijn introducés ook welkom.

Voor deze 1e keer kunnen we gebruik maken van het clubgebouw van de Schietvereniging S.S.V. de Linge te Zetten aan de Beatrixstraat 2A te Zetten (doorgang achter Arendsen Wonen). Vanaf 19.30 uur kunt u binnenlopen voor een gratis hapje en drankje en een praatje maken met de andere leden en aanwezigen. De avond duur tot ongeveer 23.00 uur.

Onze vereniging heeft geen eigen kantine zoals u weet. Hiervoor zijn onze financiële middelen gewoonweg te beperkt. Om onze leden toch op gezette tijden de mogelijkheid te bieden elkaar eens op een andere plek te ontmoeten dan aan de waterkant, hebben we gekozen om het Sport Café te introduceren. De bedoeling is om één of twee keer per jaar een leuke avond te organiseren, waarbij de doelstelling van een gezellig samenzijn ook de mogelijkheid ontstaat om een aantal leden actiever bij de vereniging te betrekken.

Voor de leden is het eerste drankje gratis. De prijs voor alle drankjes is verder redelijk gehouden, terwijl gedurende de avond gratis hapjes worden geserveerd.
We gaan er een leuke avond van maken, dus kom gewoon even langs!