Jaarlijkse visdag groot succes (video)

Zaterdag, 29 oktober 2016

Een groot aantal leden wist de forel- en karper vijvers van Aquavita in Driel te vinden voor de jaarlijkse visdag van HSV de Steenkarper. Na een kopje koffie om wakker te worden (08:15 is toch wat vroeg voor sommige leden) konden de spullen worden uitgepakt en kon het vissen beginnen.

Hoewel niet iedereen het geluk had om een visje te vangen wist in de karper vijver toch menig visje in het schepnet te belanden. Ook in de forelvijver werden voldoende forellen gevangen om iedereen met een volle emmer vis naar huis te laten gaan en zal in menig keuken die avond een forel bereid zijn.

Bekijk hieronder een korte impressie van de dag

Na deze succesvolle 2016 editie hopen we dat de visdag ook de komende jaren op de agenda blijft staan.