Mathias Ruhe wint jeugdwedstrijd 2014

Dinsdag, 15 juli 2014

Het verenigingswater aan de Steenovenlaan in Heteren was zaterdag 12 juli overgenomen door de jeugdleden van de vereniging. 18 jeugdleden streden om tijdens de jaarlijkse jeugdwedstrijd om de prijzen. Mathias Ruhe wist met 84,5 cm de eerste prijs. Mitchel de Roos en Mika Rutjes gingen er met de 2e en 3e prijs vandoor.

De volledige uitslag

14,0 cm
 Lars Neyenhuis
 10,5 cm

Patrick Welgraven, Jochem Balk, Joël Mastenbroek, Bard Berends, Daan Berends, Corne van Doorn en Tom Roest hadden geen geluk en kregen geen vis aan de haak. Niemand ging met lege handen naar huis, Alle leden kregen een leuke herinnering aan deze gezellige wedstrijd.

Namens de jeugdleden bedanken wij alle vrijwilligers die meegeholpen hebben en Hengelsport Anton Corton voor het beschikbaar stellen van een aantal leuke prijzen.

De 3 prijswinnaars