Aanmelden als lid

U betaalt voor het lidmaatschap van de HSV de Steenkarper de volgende bedragen:

1.LIDMAATSCHAP AANVRAGEN VIA INTERNET?

Online lid worden (zie Online Vispas Bestellen via deze site of ga naar de website van Sportvisserij Nederland). U betaalt éénmalig € 2,50 inschrijfgeld:

a. Senior leden € 34,50 per jaar (exclusief inschrijfgeld)
b. 60+ leden€ 30,= per jaar (exclusief inschrijfgeld)
c. Jeugdleden€ 13,= per jaar* (exclusief inschrijfgeld)
* In het jaar dat je 15 jaar wordt is bepaald dat hij/zij dat gehele jaar als senior wordt beschouwd.

2.DIRECT KUNNEN VISSEN?

Bij onderstaande winkel is een lidmaatschap verkrijgbaar. In onderstaande winkels betaald u het bedrag, zoals hierboven genoemd, vermeerderd met eveneens een bedrag van € 2,50 inschrijfgeld.

Aalbers Dier & Tuin
Hoofdstraat 5
6671 CB Zetten
www.de-meelmuis.nl

3.BENT U AL LID?

Vanwege de hoge kosten voor de betaling per acceptgiro heeft het bestuur besloten om de automatische incasso als betalingsmogelijkheid aan te bieden. Indien u een machtiging afgeeft vindt de afdracht automatisch in december plaats en krijgt u eveneens in december uw nieuwe vergunning (Vispas) thuis gestuurd.
Voor de betaling per acceptgiro wordt € 5,= extra in rekening gebracht.

Mocht u van een vereniging lid zijn en u wilt ook van andere verenigingen lid worden, dan betaalt u per extra vereniging aan Sportvisserij Nederland en de Federatie Midden Nederland bij elkaar geen € 22,= aan afdrachten, maar slechts € 4,50 per extra vereniging. Dit bedrag wordt vermeerderd met de contributie van de betreffende extra visvereniging. Voor HSV de Steenkarper is dat € 12,50 voor een senior lid, € 8,= voor een 60+ lid en € 5,= voor een jeugdlid.

Heeft u al een Vispas en een zogenaamde extra Vispas (met een x aan het kaartnummer toegevoegd) dan heeft u al een verminderde afdracht betaald.