Patrick Welgraven wint jeugdkampioenschap 2016

Donderdag, 30 juni 2016

De vissen beten op woensdagavond 29 juni veel beter dan bij de eerste wedstrijd. Werden toen in totaal maar 2 vissen gevangen, bij de 2e jeugdwedstrijd werden door alle vissertjes 23 vissen gevangen.

Grote winnaar tijdens deze 2 jeugdwedstrijd was Kevin Degen. Met 172 cm vis was hij degene die deze 2e wedstrijd heeft gewonnen.
Patrick Welgraven heeft over beide wedstrijden de minste punten gekregen en daardoor de winnaar van het gehele toernooi.

De einduitslag van het jeugdkampioenschap

PLAATS NAAM  PUNTEN
 1
 Patrick Welgraven
 3
 2
 Erik Welgraven
 6
 3
 Kevin Degen
 9
 4
 Kees van Dodewaard
 11
 5
 Bart Barends
 Daan Barends
 Jowel van Malkenhorst
 Noah Nijenhuis
 16

We danken onze sponsor Hengelsport Anton Corton voor het beschikbaar stellen van het voer en de maden. De organisatie hoopt dat volgend jaar nog meer jeugdleden de weg naar het water weet te vinden en mee zal doen aan het jeugdtoernooi.

De grootste beker was voor Patrick Welgraven maar alle deelnemers gingen met een leuke herinnering naar huis