Het laatste verenigingsnieuws

Landelijke Opschoondag

publicatiedatum: Maandag, 22 maart 2021

Zaterdag 20 maart stond weer in het kader van de jaarlijkse Landelijke Opschoondag. Tijdens deze dag organiseren veel verenigingen door het hele land opschoonacties. Ook wij van de Steenkarper hebben hieraan deelgenomen en zijn met een kleine groep langs de oevers van onze viswateren gelopen om al het afval te verwijderen.

Let op: Aanpassing regelgeving Brandweerplas door verwijderen karpers

publicatiedatum: Donderdag, 4 maart 2021

Vanaf 01 januari 2021 mag in de Brandweerplas nog maar met 1 hengel worden gevist. Met dit besluit wil het bestuur de hengeldruk op deze kleine plas verminderen en meer ruimte creëren voor onze witvissers en de jeugd. Dit blijkt alleen mogelijk als het karpervissen in deze plas wordt ontmoedigd.

Jaaroverzicht 2020

publicatiedatum: Maandag, 18 januari 2021

2020 is door de Corona pandemie een bijzonder jaar geworden. Veel geplande activiteiten van onze vereniging konden of mochten geen doorgang vinden. Zo hebben we ook onze jaarlijkse altijd gezellige Algemene Leden Vergadering (ALV) met loterij moeten afgeblazen en is de voorgenomen extra aandacht voor de jeugd in 2020 niet uitvoerbaar gebleken en daarom doorgeschoven naar 2021.

Karperuitzetting aan de Steenkarperplas

publicatiedatum: Dinsdag, 29 december 2020

Begin december 2020 heeft de eerste karperuitzetting plaatsgevonden aan de Steenkarperplas aan de Verbindingsweg. Het bestuur wil hiermee de plas interessanter maken voor onze karpervissers.

FOREL vissen in Gendt

publicatiedatum: Donderdag, 15 oktober 2020

Op zaterdag 10 oktober hebben leden van de Steenkarper gevist bij Forellenvijvers in Gendt. De opkomst viel iets tegen maar men had er zin in.

Welkom