Beleidsplan 2024

Welke activiteiten zullen we in 2024 gaan ondernemen en waar zullen we aandacht aan gaan besteden:
•Voortzetting samenwerking Betuwecombinatie. Na overleg binnen het bestuur en na de laatste vergadering van de combinatie is besloten om de samenwerking voorlopig nog door te laten gaan. Gezamenlijk kunnen we meer bereiken in de lobby naar overheden, bovendien zit er veel ervaring bij de leden van de combinatie waar we allemaal van kunnen profiteren.
•Overleg over de Hetersche Waarden met Dekkergroep en het Gelders Landschap en Kasteelen.
•Op het water aan de Steenovenlaan zijn nog enkele karpers uitgezet. Ook op het Gat van Schultz zijn weer een mooi aantal vissen uitgezet. Op de brandweer put hopen we nog zo’n 50 F1 kruiskarpertjes uit te kunnen zetten. Eén en ander is nog even afhankelijk van de visleverancier.
•Half april hopen we het Gat van Schultz vrij te kunnen geven. Hou hiervoor de visplanner en onze website in de gaten!
•Dit jaar hebben we meer wedstrijden op de rol staan. Kijk bij het laatste nieuws voor de details en de data!