Jaaroverzicht 2023

Nadat we alle taken binnen het bestuur hebben verdeeld en we allemaal onze draai hebben gevonden, konden we ons echt gaan richten op onze visie. Dat wil zeggen meer viswater binnen onze vereniging zien te krijgen en een breder ledenbestand proberen te krijgen. Dat wil zeggen meer jeugd en meer ouderen. Middels te plannen wedstrijden proberen we hier meer aandacht voor te krijgen. Vorig jaar hebben we een wedstrijd op het Broek in Gendt georganiseerd en een jeugdwedstrijd op het brandweergat. Bij beide wedstrijden was de opkomst zeer goed.

Als u over bepaalde onderwerpen meer wilt weten, dan wel opmerkingen of vragen hebt, kunt u ons via de mail altijd een bericht sturen voor een nadere toelichting of uitleg info@steenkarper.nl

De penningmeester heeft in 2024 het boekjaar 2023 afgesloten. Daarna heeft de Kascontrole commissie de boekhouding over 2023 gecontroleerd en goedgekeurd. Hiermee is de penningmeester decharge verleend over het gevoerde financiële beleid over 2023. De financiële situatie van de vereniging is gezond. Voor meer informatie zie ook het verslag van de Algemene Ledenvergadering van 1 maart jongstleden.

•Begin gemaakt met de werkzaamheden bij het Gat van Schultz aan de Leigraafseweg.
•De hoek bij de Verbindingsweg vlak gemaakt en voorzien van halfverharding.
•Samenwerking met Betuwecombinatie is voortgezet. Voor 2024 is wederom de vergunning bijgevoegd bij de VISpas.
•Er zijn twee wedstrijden georganiseerd met een hele goede opkomst.

Het bestuur wenst u een gezond en visrijk 2024 toe.