2e jeugdwedstrijd verplaatst naar 12 september. Inschrijven tot 8 juli!

Zondag, 5 juli 2015

Omdat veel jeugdleden in augustus nog op vakantie zijn is de 2e jeugdwedstrijd verplaatst naar zaterdag 12 september. Schrijf je snel in. Inschrijven kan nog tot 8 juli.

Op zaterdag 11 juli en zaterdag 12 september 2015 organiseert Hengelsportvereniging De Steenkarper een competitie van 2 viswedstrijden voor haar jeugdleden t/m 14 jaar.

Deze wedstrijden zullen worden gevist in ons verenigingswater aan de Steenovenlaan te Heteren. Indien dit water door plantengroei of anderzijds niet redelijkerwijs te bevissen is, zal worden uitgeweken naar een ander viswater. Hierover ontvang je dan tijdig bericht.

Je dient om 13:00 uur aanwezig te zijn. De wedstrijd zelf duurt 2,5 uur en is van 14.00 tot 16.30 uur. Zorg dat je op tijd bent i.v.m. de loting van de visplaatsen. In het eerste (voorbereidings ) uur zijn er voldoende senior leden van de club aanwezig om te helpen bij het klaarmaken van hengels en/of voer.

Deelname is GRATIS. Voer en maden krijg je van de vereniging.
Er wordt uitsluitend gevist met een vaste hengel (dus geen werphengel!!). Voor de eindstand geldt een puntentelling van het aantal gevangen vissen én de totale lengte van de gevangen vissen.
Neem een stoel(tje) of zitkist mee en denk bij regen aan een regenkleding of een paraplu.

Na afloop van de wedstrijd op 15 augustus is er een patatje en/of snack en vindt tevens de prijsuitreiking plaats. Voor de deelnemers die eindigen op de 1e t/m de 5e plaats (na twee wedstrijden) zijn er leuke prijzen beschikbaar. Tevens ontvangen de plaatsen 1 t/m 3 een mooie beker. Alle deelnemers / deelneemsters ontvangen in ieder geval een leuke herinnering.

Als je mee wilt doen meld je dan voor 8 juli aan:
- per email: hhoogsteder@kpnmail.nl onder vermelding van naam, leeftijd en telnummer of emailadres;
- per telefoon 0488-421555 (vraag even naar Hein Hoogsteder).

Tot ziens in Heteren.