HSV De Steenkarper 40 jaar

Maandag, 2 april 2012

De HSV De Steenkarper organiseert dit jaar meerdere aktiviteiten vanwege haar 40 jarig jubileum

Op 26 mei organiseren wij op de Nationale Hengelsportdag een Jeugdvisdag in Heteren.

Op 08 september voor de leden een Forellen vismiddag met als afsluiting een BBQ.

De Betuwe Cup 2012 zal door ons georganiseerd worden op 16 september in de Linge.

Op de avond van de Algemene Leden vergadering in november zal tevens een grootse BINGO plaatsvinden.

.......................................................... NADERE INFORMATIE VOLGT ............................................