Jubileum viswedstrijd voor jeugdleden

Zondag, 15 april 2012

Op zaterdag 26 mei organiseert Hengelsportvereniging De Steenkarper een jubileum viswedstrijd voor haar jeugdleden.

Deze wedstrijd zal gevist worden in het verenigingswater te Heteren aan de Steenovenlaan.

We beginnen deze middag om 12:00u. Zorg dat je op tijd bent zodat je niets mist.
Er zal eerst een instructie worden gegeven over o.a. het (aan)maken van het voer, het maken van tuigjes en het uitpijlen van het tuigje.
De wedstrijd zelf duurt 2 uur en is van 14.00 tot 16.00 uur.

De hengelsportvereniging  zorgt voor maden, lokvoer en hengel. Het gebruik hiervan is gratis. Er wordt uitsluitend gevist met het ter beschikking gesteld materiaal! Je hoeft dus alleen een stoel(tje) mee te brengen.
Als je mee wilt doen meld je dan voor 12 mei aan

per email: wedstrijdcommissie@steenkarper.nl
per telefoon: 0488-421555 (vraag even naar Hein Hoogsteder)
** Vermeld bij aanmelding je naam en leeftijd **

Er zijn leuke prijzen te winnen en na afloop is er voor iedere deelnemer een frietje met………verrassing.
Geef je snel op dan gaan we er samen een gezellige middag van maken.

En........vergeet niet je vrienden en vriendinnen te informeren: Je mag namelijk een introducee meenemen.

Tot ziens in Heteren.

P.S. Je vader, moeder, oom, tante, opa en oma zijn natuurlijk ook welkom om een kijkje te komen nemen. Laat ze wel een fototoestel of mobiele telefoon meenemen om de gevangen vis op de foto te zetten :-)