Grandioze Club visdag voor senioren en jeugdleden vanaf 12 jaar

Dinsdag, 13 oktober 2015

Op 31 oktober a.s. organiseert HSV de Steenkarper een visdag bij de visvijvers van ’t Mun te Appeltern.
Senioren (leden en niet leden) en jeugdleden vanaf 12 jaar kunnen zich inschrijven voor forelvissen of karpervissen. De eigen bijdrage voor leden is € 5,- per persoon. Niet leden betalen een eigen bijdrage van €10,- per persoon. Betaling zal ter plaatse plaatsvinden tijdens het verzamelen.
Inschrijven kan bij Hans Valkenburg via email en via mobiele telefoon 06-53521563. De inschrijvingen gaan op volgorde van aanmelding.
Vol = vol, dus zorg dat je er snel bij bent.

Het programma ziet er als volgt uit:
We verzamelen ter plaatse vanaf 08.15 uur in de kantine van ’t Mun (adres: Molenstraat 10 te Appeltern). Tijdens een heerlijk kopje koffie met appeltaart, aangeboden door de vereniging, kun je rustig het visreglement doornemen. We starten met vissen om 09.00 tot 12.30 uur. Tijdens de lunchpauze krijgt u van de vereniging een broodje en een drankje, waarna we weer verder vissen van 13.30 tot 18.00 uur.
Voor het forelvissen maken we gebruik van vijver 4, voor het karpervissen van vijver 7. Bij een maximale bezetting is het niet mogelijk om tijdens deze dag te switchen tussen de vijvers. Ook niet van forelvissen naar karpervissen en vice versa.

Tijdens de visdag kun je op eigen kosten gebruik maken van de catering van ’t Mun.
Als je zelf geen forelhengel hebt kun je bij ‘t Mun een complete forelhengel huren (eigen kosten). Karperhengels zijn niet te huur. Aas voor forel –en karpervissen is bij ’t Mun te koop (voor eigen rekening).

Let op: Voor het karpervissen gelden de gelden de volgende regels:
- Onthaakmat is verplicht (evt. daar te huren)
- Maximaal 1 hengel (vaste of feeder)
- Nylon lijn maximaal 0,22 mm; Geen gevlochten lijn
- Alleen weerhaakloze haken
- Maximaal 1 kg. voer per dag (0,5 kg. per dagdeel); geen katten- en hondenbrokken