Jeugd visdag groot success

Dinsdag, 5 juni 2012

Voor 26 mei j.l. werd door het bestuur met veel enthousiasme een Jeugdviswedstrijd georganiseerd met alles erop en eraan. Voor deze datum is bewust gekozen, omdat Sportvisserij Nederland elk jaar iedere laatste zaterdag van mei als Nationale visdag uitroept.

In het kader van het 40-jarig bestaan organiseert de hengelsport vereniging De Steenkarper in 2012 een aantal extra activiteiten voor haar leden. In de loop van het jaar staan een forellenvisdag met een uitgebreide BBQ op het programma en een grootse Bingo. Tevens zal De Steenkarper dit jaar de organisatie van de Overbetuwe Cup op zich nemen en hiervoor extra prijzen beschikbaar stellen.
Maar als eerste moest de jeugd aan de beurt gekomen.

In de bijlage een  verslag van deze heuse vis-clinick en viswedstrijd voor de jeugd van 26 mei j.l..