Wedstrijdvissers gezocht !

Dinsdag, 12 april 2016

De Steenkarper zoekt wedstrijdvissers die deel willen nemen aan het clubkampioenschap 2016. U kunt zich tot uiterlijk 29 april bij de wedstrijdcommissie (Hans Valkenburg) opgeven via telefoon 06-53521563 of via email.

Iedereen, jong en oud, kan zich inschrijven. Bij voldoende aanmeldingen, met een minimum van 7 personen, zal de Steenkarper zich inschrijven met een team. De datums van de wedstrijden zullen in overleg met de tegenstander plaatsvinden volgens het reglement. De eerste tegenstander komt uit de omgeving en zal door Sportvisserij Nederland door loting (op 03 mei) worden toegewezen.