Krijnen Cup 2012

Maandag, 16 juli 2012

Op 07 juli werd onze traditionele Krijnen Cup wedstrijd gevist in de Linge bij Zetten. Dit jaar wist Hans Valkenburg deze marathonwedstrijd op zijn naam te schrijven

HSV de Steenkarper kon dit jaar 10 wedstrijdvissers inschrijven voor deze wedstrijd. Zij moesten van 08.00 uur tot 15.30 uur strijden om de Cup.
Al snel bleek dat er hard gewerkt moest worden voor een visje. Toch belanden er een paar brasems in de leefnetten. Naarmate de lunchpauze naderde werden de beten echter steeds minder. Tijdens de pauze, waarin de lunch overigens netjes op tijd werd bezorgd door de Plaza Hendriks uit de Grote Molenstraat te Elst, spraken we elkaar moed in voor de 2e helft. De meeste konden nog wel een visje vangen, maar het bleef moeilijk. Het werd een nek-aan-nek race voor de overwinning, want uiteindelijk waren er 3 vissers die toch een brasem hebben kunnen verleiden. De meest gelukkige van de 3 won met een klein verschil ten opzichte van de nummers 2 en 3.

De volledige uitslag kunt u vinden op onze Uitslagen pagina.