Belangrijke infomatie over uw vergunning in 2017

Woensdag, 5 oktober 2016

De voorbereidingen voor het nieuwe visseizoen 2017 zijn alweer in volle gang. Zo moet onze vereniging de administratie op orde hebben om Sportvisserij Nederland de juiste gegevens te kunnen verstrekken voor het gereedmaken van de visvergunningen 2017

Degene die gebruik maken van een automatische incasso hoeven niets te doen en zullen de nieuwe vispas nog in 2016 ontvangen.
Echter, de leden die gebruik maken van een acceptgirokaart en de vispas 2017 ook in 2016 willen ontvangen, dienen ervoor te zorgen dat de betaling vóór 03 december a.s. aan Sportvisserij Nederland is overgemaakt. Als dit niet lukt zal de vispas pas in januari 2017 worden toegestuurd.

Voor alle duidelijkheid, opzeggen van het lidmaatschap dien vóór 01 oktober te geschieden, anders blijft u lid van onze vereniging en blijft u contributie plichtig.

Veel visplezier.