Geslaagd ochtendje 'forellen'

Maandag, 8 oktober 2018

Op zaterdag 6 oktober organiseerde HSV de Steenkarper een ochtend 'forellen' voor haar leden bij de forellenvijver in Gendt.

17 leden kwamen die ochtend naar Gendt, na een kopje koffie en uitleg van de spelregels kon er worden gevist. Al snel werden de eerste vissen gevangen, zelfs 2 zalmforellen werden gevangen. De grootste werd gevangen door Roy Stellaard.

Roy Stellaard met zijn zalmforel

Totaal werden er 54 vissen gevangen,en als klap op de vuurpijl ving Hans Valkenburg een prachtige roofblei.

Hans Valkenburg met zijn roofblei

Na afloop werd de vis schoongemaakt en onder het genot van een broodje werd deze gezellige en zeer geslaagde ochtend afgesloten.