KARPERDAG op Het Broek te Gendt

Maandag, 3 juni 2019

Op zaterdag 22 juni organiseren wij voor onze leden een gezellige karper-witvisdag. De locatie is deze keer Het Broek, adres: Zandvoortsestraat 21 te Gendt. We hebben op de witvisvijver een kant afgehuurd waar u eventueel met één introducé met de vaste stok of werphengel op karper en witvis kunt vissen. Hier zijn voor u en de introducé geen kosten aan verbonden

Het is de bedoeling dat we om 08.00 uur ter plekke verzamelen voor een kop koffie, waarna we vanaf 08.30 uur kunnen starten met vissen. We vissen dan door tot 12.30 uur en nemen dan een broodje met wat te drinken in de kantine. Vanaf 13.15 uur gaan we weer verder met vissen tot 16.00 uur. Na afloop kunnen we in de kantine nog even gezellig napraten onder het genot van een drankje. Broodjes en drankjes zullen u door de vereniging worden aangeboden.

Op de website van Het Broek kunt u meer lezen over de witvisvijver (met karpers) en de regels waar u zich aan moet houden.
Belangrijk om alvast te weten:
•Het is verboden om vis in een leefnet te bewaren. Na het vangen van een vis, dient deze per direct weer terug gezet te worden;
•Het is verboden om met gevlochten lijn te vissen;
•Een schepnet is verplicht, dus zelf meenemen.

Hopelijk tot 22 juni in Gendt.