FOREL vissen te Gendt

Dinsdag, 10 september 2019

Op zaterdag 12 oktober 2019 organiseren wij voor de leden weer een gezellige ochtend vissen op (zalm)forel. De locatie is “de Forellenvijvers” te Gendt, Zandvoort 46. We hebben één van de vijvers (vijver 2) volledig afgehuurd voor de Steenkarper. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.

U hoeft zich van tevoren niet op te geven. We verzamelen ter plaatse om 08.00 uur voor een kop koffie met wat lekkers en kunnen vanaf 08.30 uur starten met vissen. We vissen dan door tot 12.30 uur. Na afloop kunnen we in de kantine nog even gezellig napraten onder het genot van een broodje en een drankje, dat door de vereniging wordt aangeboden.

Op de website www.forellenvijversgendt.nl kunt u meer lezen over het forellenvissen aldaar en de regelgeving waar u zich aan moet houden.
Belangrijk om alvast te weten:
• Het is verboden om Powerbait te gebruiken als aas. Diverse soorten levend aas zijn op locatie te koop evenals de huur van complete hengelsets. Alles zelf meenemen mag natuurlijk ook;
• Een schepnet is verplicht, dus zelf meenemen. Neem ook een stoel mee!
• Al de gevangen vis gaat in een speciale rode (gekoelde) bak, die hiervoor klaar staat. Na afloop wordt de vis verdeeld onder de liefhebbers.

Hopelijk tot 12 oktober in Gendt.