Algemene ledenvergadering met verloting

Zaterdag, 26 oktober 2019

Op vrijdag 29 november 2019 vindt de Algemene Leden Vergadering van de HSV de Steenkarper plaats. Alle leden zijn van harte uitgenodigd in de kantine van de schietvereniging “De Linge” om de vergadering bij te wonen. Inloop vanaf 19.45 en aanvang om 20.00 uur. Adres: Beatrixstraat 2A, 6671 AC te Zetten.

Na de vergadering houden we een loterij. Ieder betalend lid krijgt bij aanvang van de vergadering een lot met een nummer. Er zijn diverse prijzen te winnen, de hoofdprijs is een cadeaubon ter waarde van 50 Euro !

19.45: Inloop en ontvangst met koffie en thee.
20.00: Opening door de voorzitter.
- Notulen ALV 2018.
- Financieel overzicht.
- Kascontrolecommissie.
- Ledenadministratie.
- Terugblik op het afgelopen jaar en doorkijk naar 2020.
- Vragenronde leden.
21.00:Sluiting vergadering.
21.30:Loterij.
23.00:Afsluiting.

Na de loterij kunt u nog even napraten en genieten van een hapje en een drankje aan de bar. Dit wordt aangeboden door onze vereniging.
Het verslag van deze Algemene Leden Vergadering is op persoonlijke titel op te vragen bij het bestuur.

Het bestuur.