Onze vereniging heeft de Jeugd! Gratis jeugdvergunning

Zondag, 9 februari 2020

Jongens en meisjes, vanaf heden kan je tot je 14e jaar een gratis jeugdvergunning aanvragen van De Steenkarper via onze website. Ga hiervoor naar het tabblad “Jeugdvissen” en kies vervolgens “Gratis Jeugdvergunning”. Op deze pagina vind je de nodige informatie, die bij de vergunning hoort. Lees dit even goed door!

Onderaan de pagina vind je de link om de gratis vergunning bij Sportvisserij Nederland aan te vragen.
Hopelijk vind je het vissen zo leuk, dat je vanaf je 14e lid ook blijft van onze vereniging. Veel plezier en succes met de vangsten!