FOREL vissen te Gendt

Zondag, 28 juni 2020

Op zaterdag 10 oktober 2020 organiseren wij voor de leden weer een gezellige ochtend vissen op (zalm)forel te Gendt. De locatie is “de Forellenvijvers” te Gendt, Zandvoort 46. We hebben één van de vijvers (vijver 2) volledig afgehuurd voor de Steenkarper. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden

Tenzij tegen die tijd de geldende Coronamaatregelen anders voorschrijven, is het volgende van toepassing:
U hoeft zich van tevoren niet op te geven. We verzamelen ter plaatse om 08.00 uur voor een kop koffie met wat lekkers en kunnen vanaf 08.30 uur starten met vissen. We vissen dan door tot 12.30 uur. Na afloop kunnen we in de kantine nog even gezellig napraten onder het genot van een broodje en een drankje, dat door de vereniging wordt aangeboden

Op de website van Forellenvijvers Gendt kunt u meer lezen over het forellenvissen aldaar en het volledige reglement, waar u zich aan moet houden. Ook als u zich t.z.t. nog aan voorgeschreven Coronamaatregelen moet houden. Houd dit tegen die tijd dus op de website in de gaten!

Belangrijk om alvast te weten:
-  Het is verboden om Powerbait te gebruiken als aas. Diverse soorten levend aas zijn op locatie te koop evenals de huur van complete hengelsets. Alles zelf meenemen mag natuurlijk ook
-  Een schepnet is verplicht, dus zelf meenemen. Neem ook een stoel mee
-  Al de gevangen vis wordt centraal verzameld en na afloop verdeeld onder de liefhebbers.

Hopelijk tot 10 oktober in Gendt.