Bram Sanders wint de viswedstrijd jeugd HSV de Steenkarper.

Vrijdag, 27 augustus 2021

Op woensdagavond 25 augustus werd de jeugdwedstrijd gevist. In het viswater St.Walburg hebben 13 kinderen aan de wedstrijd deel genomen.

Na uitleg over een lokvoertje maken en te gebruiken maar ook hoe je nu een dobber uitlood om de diepte van het water te bepalen werd er begonnen met vissen. Al snel werden de eerste visjes gevangen en had iedereen er zin in.

Het was een gezellige en spannende wedstrijd en na het tellen van de vissen was er natuurlijk de prijsuitreiking
De winnaar van de wedstrijd was Bram Sanders. Sjoerd Leeuwen eindigde op de tweede plaats en Noa Vrede op de derde plaats.
Na een versnapering ging iedereen weer enthousiast huiswaarts.

.
We bedanken onze sponsor Anton Corton voor de ondersteuning en alle jeugdvissers voor hun deelname.

Tot de volgende keer