FOREL vissen te Ommeren

Dinsdag, 28 september 2021

Op zaterdag 23 oktober 2021 organiseren wij voor de leden weer een gezellige middag forellenvissen. Dit jaar gaan we naar het forellenvijvercomplex de Kamphoeve in Ommeren.

Het adres is Harensestraat 8A, 4032 NV te Ommeren (Tel: 0344 601 375).
We hebben vijver nummer 5 volledig afgehuurd van 12.00 tot 17.00 uur. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden. Ook hoeft u zich van tevoren niet op te geven. We verzamelen ter plaatse om 11.30 uur voor een kop koffie met wat lekkers en kunnen dan vanaf 12.00 uur starten met vissen. We vissen dan door tot 17.00 uur. Na afloop kunnen we in de kantine nog even gezellig napraten onder het genot van een door de vereniging aangeboden drankje.

Via de link https://www.dekamphoeve.nl/ kunt u op de website alle informatie vinden over de Kamphoeve, ook het reglement waar u zich aan dient te houden.

Belangrijk om alvast te weten:
•Het is alleen toegestaan met één enkele haak te vissen.
•Er mag alleen gevist worden aan de lange zijde van de eigen vijver.
•ALLE soorten en vormen van kunstaas zijn verboden, zoals blinkers, twisters, pluggen, spoons en dreggen.
•Toegestaan is natuurlijk aas, zoals meelwormen, morio’s, garnalen, kuit en wasmotten.
•Ook toegestaan is niet-natuurlijk aas, mits in deegvorm, eventueel met geur en smaak, zoals PowerBait.
•U kunt na afloop gebruik maken van de slachttafel.

TIP: Neem een eigen schepnet en stoeltje mee!

Het is voor ons gebruikelijk om alle gevangen vissen centraal te verzamelen en na afloop te verdelen onder de liefhebbers.
Hopelijk zien we u op 23 oktober op de Kamphoeve.