BELANGRIJK: Competitie wijzigingen en extra wedstrijden

Dinsdag, 28 mei 2013

Wegens gebrek aan belangstelling is door het bestuur besloten om zowel de Koningscompetitie en de Zomeravondcompetitie te laten vervallen. De geplande Krijnen Cup (22 juni) en WICO Cup (17 augustus) gaan gewoon door, echter door het wegvallen van de competities en hiermee de mogelijkheid om gratis deel te nemen, kost deelname aan deze wedstrijden nu per wedstrijd € 5,- voor iedereen. In plaats van de beide competities zal het bestuur een onderlinge wedstrijd voor alle leden vanaf 19 jaar en een junioren wedstrijd voor leden van 14 t/m 18 jaar organiseren.

Op 30 juni zal  een gezellige onderlinge wedstrijd worden georganiseerd voor alle leden vanaf 19 jaar. Deelname is GRATIS. Meer informatie kunt u HIER vinden.

Tevens organiseren we een speciale wedstrijd voor junioren (leden van 14 t/m 18 jaar). Deze zal op 18 augustus plaatsvinden. Ook hiervoor is deelname GRATIS. Meer informatie kunt u HIER vinden.