Onderlinge wedstrijd voor alle leden vanaf 19 jaar

Dinsdag, 28 mei 2013

Op zondag 30 juni zijn we van plan een gezellig onderling wedstrijdje te organiseren voor alle leden vanaf 19 jaar: mannen, vrouwen, recreatievissers, wedstrijdvissers, vakantievissers, fanatieke vissers, loze vissers....het maakt niet uit. Iedereen is welkom. Deelname is GRATIS.

Tijdens de wedstrijd is alles vrij gelaten. Je mag dus met alle hengeltypes en alle aassoorten vissen (behalve verse de vase). De enige regel is, dat je recht vooruit moet vissen (dit geldt met name bij het gebruik van een werphengel). Meteen na afloop zal de prijsuitreiking, met uiteraard mooie prijzen, plaatsvinden.

Opgave voor 29 juni bij de wedstrijdcommissie op 06-53521563 (Hans Valkenburg)

Locatie: Linge te Zetten
Wedstrijdduur: 09:00 - 13:00u
Verzamelen: 08.00 uur. Dan vindt tevens de loting van de stekken plaats.

Komt u later? dat kan..maar graag even van tevoren doorgeven aan de Wedstrijdcommissie op bovengenoemd telefoonnummer