Patrick Welgraven winnaar jeugdwedstrijden

Woensdag, 29 mei 2013

Woensdag 29 mei heeft de jeugd van HSV de Steenkarper hun tweede wedstrijd gevist. Met veel plezier en fanatisme hebben ze gevist ondanks dat ook nu weer de weergoden het af hebben laten weten. Al snel na het begin signaal werd er vis gevangen, daarna bleef het wat rustiger. Maar de slimme vissertjes wisten er toch nog een paar aan de schubben te komen. Een zeer geslaagde wedstrijd en gaat zeker vervolg krijgen.

Aan de 2e jeugdwedstrijd deden 6 jeugdleden mee waarvan 2 vissers vis hebben gevangen.
Lars Nijenhuis was de winnaar van deze wedstrijd met in totaal 62 cm vis (3 vissen). De 2e plaats was voor Patrick Welgraven met 39 cm vis (2 vissen).

De einduitslag na twee wedstrijden.

Plaats Naam Totaal cm.
1 Patrick Welgraven 244 cm