Federatie wedstrijd H.S.V. de Steenkarper

Woensdag, 26 juni 2013

Een berichtje van de voorzitter.

Ik ben gevraagd om een kort verslag te verzorgen van de Selectie wedstrijd die 25 mei 2013 is gevist.
Ons korps bestaande uit: Theo Welgraven,Theo Hartjes,Hans Valkenburg,Bennie Polman en Hein Hoogsteder.
Er werd gevist in de oude ijssel, in deze tijd een moeilijk bevisbaar water wat op het eind van de wedstrijd is gebleken.
Toch heeft ons korps H.S.V. de Steenkarper zich naar een derde plaats gevist met 1 puntje verschil met de nummers 1 en 2 die zich hebben geplaats voor het NK.
Voor de individuele klassering hebben 3 vissers van het korps zich geplaatst, Theo Welgraven met 4730 gram en Bennie Polman met 3937 gram en Hans Valkenburg met 628 gram.
Daarnaast is Theo Welgraven van ons korps individueel eerste geworden en daarmee Federatie kampioen van Midden Nederland geworden,Bennie Polman viste zich ook verdienstelijk naar een tweede plaats.

Wij kunnen trots zijn op ons korps.

Groet de voorzitter