Vis-clinic en wedstrijd voor onze jeugdleden t/m 14 jaar

Dinsdag, 20 juni 2023

Afgelopen jaar is het aantal jeugdleden van onze vereniging flink gegroeid. Daar zijn we erg blij mee ! Daarom organiseren wij speciaal voor de jeugd aan het einde van de zomervakantie een leuke viswedstrijd.

Op woensdagavond 23 Augustus 2023 organiseren we een vis-clinic en wedstrijd voor onze jeugdleden t/m 14 jaar.

Waar is het ?
Het zal plaats vinden bij het verenigingswater St. Walburg naast de brandweerkazerne in Zetten.

Hoe laat begint het en wat gaan we doen ?
Zorg ervoor om 18:00 uur aanwezig te zijn. We beginnen eerst met een kleine vis-clinic waar je uitleg krijgt over het klaarmaken van hengels en voer. Daarna gaan we loten voor de visstekken. De wedstrijd begint om 19:00 uur en duurt tot 21:00 uur. Er wordt gevist op lengte en aantal, en alle vis telt.
Na afloop van de wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats. De deelnemers die eindigen op nr. 1 t/m 3 ontvangen een beker.
Alle deelnemers / deelneemsters ontvangen in ieder geval een leuke herinnering. Natuurlijk krijg je nog een verrassing !

Er zullen voldoende vrijwilligers aanwezig zijn om met alles te helpen.

Wat kost het ?
Deelname voor jou als jeugdlid is GRATIS. Voer en maden krijg je van de vereniging.

Wat neem ik mee ?
Een geldige vispas is verplicht !
Verder neem je ook je eigen vaste hengel of feeder hengel mee, tevens een (vis) stoel(tje) of je zitkist en een emmer voor je voer. Een maden doosje krijg je van de vereniging.
En denk bij regen aan regenkleding!

Moet ik me aanmelden ?
Ja, aanmelden is verplicht, omdat het maximaal aantal deelnemers 20 is. Aanmelden kan t/m woensdag 16 augustus. Stuur een mail aan hhoogsteder@kpnmail.nl (Hein). Vermeld bij aanmelding je naam, leeftijd, telefoonnummer en e-mail adres zodat we je als het nodig is kunnen bereiken.

Tot ziens in Zetten !

De Jeugdcommissie