Jaarlijkse karper-witvisdag

Dinsdag, 20 juni 2023

Op zondag 3 september organiseren wij voor onze leden weer de jaarlijkse karper-witvisdag. De locatie is Het Broek te Gendt, Zandvoortsestraat 21. We hebben op de witvisvijver een deel van het water afgehuurd.

Als lid mag u maximaal één introducee meenemen. Het is mogelijk om hier met de vaste stok of werphengel (feeder) op karper en witvis te vissen. We verzamelen om 08:00uur ter plekke en drinken eerst een kop koffie of een frisje, waarna we vanaf 08:30uur kunnen beginnen met vissen. We vissen tot 16 uur. Tussen de middag, tussen 12:30 uur en 13:15 uur, krijgt u een broodje met wat drinken aangeboden.

Na afloop kunnen we nog even gezellig napraten onder het genot van een drankje. De gehele dag is voor u en voor uw (eventuele) introducee geheel gratis. Aanmelden is niet nodig.

Op de website van Het Broek kunt u meer lezen over de witvisvijver (met karpers) en de regels waar u zich aan dient te houden.

Belangrijk om alvast te weten:
-Het is verboden om vis in een leefnet te bewaren. Na het vangen dient de vis per direct weer terug gezet te worden.
-Het is verboden om met gevlochten lijn te vissen.
-Een schepnet is verplicht, zelf meenemen dus.
-Het vissen met een weerhaak is verboden.
-Elke vis netjes behandelen.

Wij hopen u op 3 september te zien in Gendt!

Graag tot dan.