Old School Karperviswedstrijd De Steenkarper!

Woensdag, 22 mei 2024

Op vrijdag 31 mei vanaf 9 uur tot en met zondag 2 juni tot 12 uur wordt er een karperviswedstrijd gehouden op ons verenigingswater aan de Verbindingsweg te Herveld. Er is ruimte rond het water voor maximaal 8 deelnemers! Stekken zijn vooraf gemarkeerd met borden. Om deze reden zal er op vrijdag 24 mei om 20 uur een loting zijn om een plek te bemachtigen voor het genoemde weekend!

De loting zal plaats vinden bij cafe de Posthoorn te Andelst. Zorg dat je op tijd bent als je kans wil maken om mee te doen.
Iedereen die er op dat moment is, schrijft zijn of haar naam op een papier en doet deze in een afgesloten bak.
Vervolgens zullen de 8 deelnemers uit de bak gevist worden door de voorzitter. Vangt hij ook nog eens een keer wat.

Op vrijdag 31 mei om 9 uur wordt er weer verzameld bij de Posthoorn alwaar de trekking onder de 8 toppers zal zijn voor een stek!
Wederom, wees op tijd.

Inleg voor de wedstrijd is 35,- per persoon.

REGELS:

OLD SCHOOL vissen! Dus geen boot/voerboot/drone en dat soort zaken. Gewoon ouderwets gooien, dus ook niet uitlopen in een waadpak.
Vissen met 2 hengels.
Voor aanvang van de wedstrijd wordt een kaartje uitgereikt met daarop de stekken EN de sector waarbinnen er vanaf die stek gevist mag worden.
Vissen met pinda’s is verboden
Katapult op eigen risico, werppijp mag uiteraard wel
Toiletemmer per deelnemer meenemen verplicht
Zaterdag om 13uur wordt er een lunch aangeboden op de parkeerplaats van de plas. Hengels moeten dan binnengedraaid worden.
Gevangen vissen worden gemeld bij de voorzitter (Tom, 06-22872808) Hoe we het doen met vissen die s nachts worden gevangen gaan we nog bekijken.