Jeugdwedstrijd 29 september

Vrijdag, 13 september 2024

Iets later dan we eigenlijk wilden, organiseren we de laatste jeugdviswedstrijd van dit jaar. Zorg dat je er bij bent als je een leuke en gezellige middag wilt hebben! Bovendien zijn er ook hele mooie prijzen te winnen!

Op zondag 29 september worden jullie om 13:30uur verwacht aan de Brandweerplas aan de Sint Walburg te Zetten.
Daar krijgen jullie eerst een korte uitleg over het vissen zelf en het maken van het perfecte voertje!
Om 14 uur beginnen we met vissen en om 15:30uur moeten de hengels het water weer uit.
Daarna is er een prijsuitreiking. Er is voor iedere deelnemer een leuke prijs!

DUS!! Wil je meedoen?
Geef je dan bij mij op vóór 27 september.
Graag je volledige naam, leeftijd en hengel waarmee je gaat vissen opgeven. Dan kunnen we daar rekening mee houden.

Opgeven mag deze keer naar het volgende mailadres; tom.temmink@outlook.com

Graag tot dan!