BELANGRIJK: Afwikkeling administratieve zaken via helpdesk Sportvisserij

Zondag, 27 oktober 2013

Beste leden, Met ingang van dit jaar zal de contributie niet meer geschieden via ons vertrouwde rekeningnummer, maar wordt de inning gedaan op rekening 650393872 t.n.v. Sportvisserij Nederland. Voor vragen over de contributie en de vispas dient u voortaan ook bij de helpdesk van Sportvisserij Nederland te zijn.

Het telefoonnummer van de helpdesk is 0900 - 2025358. U kunt hen ook via e-mail bereiken
Adreswijzigingen kunt u aan de helpdesk doorgeven maar kan ook nog via ons eigen e-mailadres.

Begin november worden de contributies en afdrachten naar Sportvisserij Nederland afgeschreven bij leden die ons daarvoor gemachtigd hebben. Leden die geen machtiging hebben gegeven krijgen in dezelfde periode een factuur met acceptgiro.
De administratiekosten voor het verwerken van deze factuur bedragen € 5,-.
Stuurt u het bij de factuur meegestuurde formulier voor automatische afschrijving alsnog in, dan zal Sportvisserij Nederland alsnog automatisch incasseren en vervallen uiteraard de extra administratiekosten.