Een visrijk 2014!

Zaterdag, 18 januari 2014

Het bestuur en de webredactie van HSV de Steenkarper wenst u een gezond, voorspoedig en vooral visrijk 2014 toe.

Tevens willen wij u via deze weg laten weten dat wij, ondanks de tegenvallende animo in 2013, ook dit jaar weer een aantal wedstrijden voor onze (jeugd)leden organiseren. Met de nieuwe opzet en het aangepaste reglement hopen we dit jaar op meer deelnemers. Op deze website vind u alle informatie over de wedstrijden.

Ook dit jaar willen we de website vullen met uw verhalen. Mocht u een leuk, grappig, hilarisch of sterk verhaal hebben beleefd in één van onze viswateren dan kunt u deze sturen naar info@steenkarper.nl. Wij zullen dan ons best doen om dit verhaal op de website geplaatst te krijgen. Uiteraard zijn ook uw foto's van harte welkom.

Wij wensen u een fijn visjaar toe.